Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

On the road !!!

Πριν 2 χρόνια λοιπόν αποφάσισα να αγοράσω ποδήλατο ,όλα καλά ως εδώ, η απόφασή μου ήταν πρώτον συνέπεια της οικονομικής κρίσης και δεύτερον  της ...σωματικής μου κρίσης.....εντάξει με την οικονομική κρίση τα πράγματα είναι δύσκολα όμως εγώ είχα και 15 χιλιόμετρα κάθε μέρα 2 φορές την ημέρα, να διανύσω αφού η δουλειά μου δεν είναι και τόσο κοντά και εφόσον ζω σε επαρχία τα πράγματα δεν είναι εύκολα ,τουλάχιστον όχι  με τις μεταφορές ,επομένως έπρεπε να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο, αυτό μου στοίχιζε περίπου 200 ευρώ τον μήνα επιπλέον.
'Όσων αφορά την σωματική κρίση βέβαια συντέλεσα κι εγώ σ'αυτό.....(ποιος άλλος?) και αφού πλησιάζω (σε λίγες μέρες....κλαψ) στα 40 !!!! (μια τρελή τρελή σαραντάρα..) όλα αρχίζουν και παίρνουν την κατηφόρα ,αυτός ο νόμος της βαρύτητας να μην είχε ανακαλυφθεί  κι όλοι θα είμαστε ευτυχισμένοι ! Έτσι λοιπόν η απόφαση ήταν σοφή ,(ή αυτό θέλω να πιστεύω ) θα έκανα το ένα δρομολόγιο προς την δουλειά με το ποδήλατο τις μέρες που ο καιρός το επέτρεπε,το πρωινό συνήθως , καθώς το βραδινό (δουλεύω σπαστό ωράριο) είναι δύσκολο σε επαρχιακό δρόμο , δεν έχει πολύ κίνηση εκτός από τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο που γίνεται χαμός κι επειδή  όλοι θέλουν να αποφύγουν τα διόδια κάνουν αυτήν την παράκαμψη, αλλά δεν το διακινδυνεύω... (είμαι λίγο κοτούλα σ'αυτό )
Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι αφού έχω να διανύσω τόση απόσταση θα έπρεπε να αγοράσω ένα ποδήλατο για μεγάλες αποστάσεις, για άσφαλτο, δηλαδή πόλης βεβαίως βεβαίως... !!!!
Αυτό είχα και στο μυαλό μου ως ιδανικό για μια γυναίκα ,άσε που στο παρελθόν όταν κάναμε ποδηλατάδες με τα παιδιά χρησιμοποιούσα συνήθως mountain bike και πάντα στο τέλος είχε μουδιάσει ....όλη η κάτω μου χώρα....και η πλάτη μου πονούσε επίσης.(σαράβαλο παιδί μου)
Τέλος. Ποδήλατο πόλης !
 Ναι αλλά έπρεπε να έχει και ταχύτητες γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα στους ελληνικούς περιφερειακούς δρόμους ! Ωραία το λύσαμε κι αυτό! Άρα ήθελα ένα ποδήλατο πόλης με μεγάλες  ρόδες (χαχαχα απλοϊκά πράγματα) και ταχύτητες και με αναπαυτική  σέλα ! Το δύσκολο ήταν όμως να αποφασίσω μεταξύ αρκετών ποδηλάτων με τα ίδια χαρακτηριστικά ,τελικά κατέληξα σε δυο επιλογές και τώρα ήταν τα δύσκολα γιατί πάντα όταν φτάνω να διαλέξω ένα από τα δύο (σε οτιδήποτε) έχω τον νου μου πίσω, μήπως και δεν έπρεπε να διαλέξω αυτό αλλά το άλλο....βέβαια μετά από τόσα χρόνια οι επιλογές μου είναι πιο εύκολες αλλά όταν φτάνω δια της ατόπου απαγωγής στα 2 τελευταία πάντα χρειάζομαι λίγο παραπάνω χρόνο .
Σκέφτηκα πως μιας μεσαίας κατηγορίας ποδήλατο θα ήταν μια χαρά για αρχή ,δεν ήθελα και δεν διέθετα το ποσό των 700 ευρώ που απαιτούνταν για εν πολύ καλό ποδήλατο ....(δεν θα κερδίσω στο λαχείο , που θα μου πάει?)
 Για το εξής πολύ όμορφο ελληνικό ποδήλατο  η τιμή μου ήταν 240 ευρώ μετά την έκπτωση, ναι. !



και στα 300 ευρώ μετά την έκπτωση στο εξής ιταλικό

και όπως ήταν φυσικό διάλεξα και το πιο ακριβό και το πιο κλασικό από άποψη χρώματος ,φυσικά δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή ! Το λατρεύω το ποδηλατάκι μου!
Το ζητούμενο τώρα ...μετά από 2 χρόνια ...είναι πως θέλω να χρησιμοποιήσω κράνος (vespa μου μυρίζει....) κι ενώ χτες έψαχνα για ένα κράνος όμορφο γυναικείο και που να μην μοιάζει με μανιτάρι που φύτρωσε στο κεφάλι μου βρήκα αυτό στα 40 ευρώ


τώρα θα μου πεις : μα αυτό δεν είναι κράνος
Κι όμως δες το βίντεο και θα καταλάβεις.




Έχω φυσικά και τις εξής επιλογές σύμφωνα με το γούστο μου:
1.   στα 55 ευρώ
 2. αυτό στα 69  ευρώ
και τώρα καλούμαι να αποφασίσω..... hooray...
Όταν έχω τελειώσει μ'αυτό το θέμα θα αναρτήσω φωτογραφία ! ....με όλο το σετ!!!!!! χαχαχα 
εγώ, το ποδήλατο και το κράνος μου! 
Μέχρι τότε να χαμογελάγατε και...
τα λέμε σύντομα!!!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

© 2011 Jolly'stories, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena

adding pinterest script Pin on Pinterest 3. Changing the Position of the Pin it! button The cool thing about this code is that you have some freedom over where the Pinterest button for Blogger will go over the image. Take a look at the code that you just copied and pasted into the HTML for the word 'center'.